Huisregels | Dierenkliniek Osdorp

In de wachtkamer

  • Bij binnenkomst graag melden aan de balie. 
  • Sommige honden en/of katten zijn bang. Houd hier alsjeblieft rekening mee en laat dieren niet bij elkaar in de buurt. 
  • Een ongelukje (plassen en/of poepen) in de wachtkamer kan voorkomen. Meld dit dan aan de balie.
  • Honden waarvan bekend is dat deze agressief kunnen reageren, moeten een muilkorf/snuitband dragen of buiten wachten totdat je wordt geroepen door de dierenarts.

Omgangsvormen

  • Wij gaan respectvol met elkaar om.
  • Als er niet voldaan wordt aan de bovenstaande omgangsvorm staken wij de behandeling en verzoeken wij je om een andere dierenarts te zoeken.

Afspraken

  • Voor een bezoek aan de dierenarts moet vooraf een afspraak gemaakt worden.
  • Kun je toch niet op de afspraak of voor de operatie komen? Dan moet de afspraak minimaal 24 uur van tevoren geannuleerd worden. 
  • Meld je je niet op tijd af? Of vergeet je de afspraak af te zeggen en kom je niet? Dan brengen wij het consult of de geplande tijd voor de operatie in rekening. 
  • Heb je veel vragen? Dan vragen wij om een telefonisch consult aan te vragen.

Aansprakelijkheid

  • Het betreden van en verblijf in ons pand is voor eigen risico.

Betalingen

  • Na een consult moet er contant of met pin afgerekend worden.
  • Bij betalingen per creditcard rekenen wij extra kosten.

Terugname van goederen

  • Verkochte medicijnen en voeding worden slechts teruggenomen ter destructie (wettelijke eis). Je krijgt geen geld terug. 

Verstrekken van medicijnen

  • Medicijnen op recept mogen alleen verstrekt worden na een consult of na overleg met de dierenarts.

Stadspas en ADAM-regeling

  • Je hebt een stadspas met groene stip.
  • Wanneer je aanspraak wil maken op de regeling, regel je dit zelf met de dierenambulance.
  • Je vraagt je voucher uiterlijk 24 uur van tevoren aan en maakt vervolgens een afspraak bij ons.
  • Bij het maken van een afspraak vermeld je dat je gebruik wil maken van de stadspasregeling.
  • Mocht je onverhoopt de voucher achteraf pas regelen dan voldoe je het gehele bedrag.
  • Wanneer wij de regeling met terugwerkende kracht in werking zetten brengen wij € 15 administratiekosten in rekening.
  • De voucher vervalt na 3 maanden, de voucher is dan niet langer geldig voor de voorafgaande klacht.